DSC03941Rozmowa z Piotrem Rezmerem, właścicielem firmy oferującej na szeroką skalę armaturę sanitarno-hydraulicznego.

- Czekając na rozmowę z Panem i pijąc kawę, byłem świadkiem pewnej sceny. Do salonu weszła klientka, chcąca kupić baterię do kuchni, a być może i cały zlew z oprzyrządowaniem. Sprzedawca po chwili rozmowy i poznaniu oczekiwań klientki co do funkcjonalności i koloru, designu baterii, pokazał katalog, informując że wzoru jaki chce klientka nie ma obecnie na stanie, lecz spodziewa się jutro dostawy z katalogowym produktem, który przykuł oko kobiety. Faktycznie sprowadzacie towar tak szybko?
- Tak, staramy się by nasz asortyment spełniał wymagania i oczekiwania naszych klientów. Chociaż ilość różnych, oferowanych przez nasz sklep produktów, liczona jest w tysiącach sztuk, to nasi pracownicy wiedzą doskonale że każdy klient to indywidualna sprzedaż, osobne oczekiwania. Przydaje się także nasza fachowa pomoc, gdy przyjdzie ktoś, kto na przykład chciałby zakupić część instalacji kanalizacyjnej, grzewczej, a nie bardzo wie jaki model wybrać, lub jak to zamontować.

Czytaj więcej...

PiotrHuzarPrezesKIPHKoszaliński "Denar" to prestiżowy konkurs, organizowany przez Koszalińską Izbę Przemysłowo- Handlową. Skierowany jest do regionalnych firm. Odbywa się co roku i cieszy się niesłabnącą popularnością. Laureatami "Denara" są firmy różnej wielkości, oraz różnych branż. O tegorocznej edycji rozmawiamy z Prezesem KIPH, Piotrem Huzarem.

- Kolejny "Denar" już niebawem. Ile firm zgłoszono do niego i w jakich kategoriach?

- W tym roku nominowanych zostało ponad 50 firm. Standardowo jak co roku w 4 kategoriach: firm mikro, małych, średnich, i dużych. Po raz kolejny Kapituła konkursu wręczy białego Denara, czyli nagrodę dla "objawienia roku"- firmy zaczynającej dopiero swoją działalność. W tym przypadku firma nie musi być nominowana, jest to wybór i decyzja Kapituły Konkursu.

- Jak wygląda cały proces przygotowania imprezy, oraz etapy wyłaniania firm zwycięskich?

- To miesiące przygotowań, ustaleń, poszukiwania sponsorów, artstów, planowanie części merytorycznej. Firmy zwycięskie wskazuje Kapituła, ale wybiera tylko spośród firm zgłoszonych do konkursu przez członków KIPH. Zgłoszone firmy nie muszą być członkiem naszej Izby.

Czytaj więcej...

bozenapawlowskafoto1O tym, jak pogodzić szykowanie Świąt z pracą zawodową, opowiada Bożena Pawłowska- doradca podatkowy, właścicielka Kancelarii Podatkowej Constans w Koszalinie, prywatnie szczęśliwa żona oraz matka. Znakomitą większość stanowi w firmie żeński personel.
- Jak nowoczesne kobiety, czyli księgowe godzą pracę, dom i przygotowania do Świąt?
- Nowoczesna kobieta to w ogólnym pojęciu kobieta pracująca, wychowująca dzieci, uczestnicząca w życiu społecznym i kulturalnym swojego otoczenia a jednocześnie zawsze zadbana i uśmiechnięta. I umie poradzić sobie z organizacją Świąt Bożego Narodzenia, podziałem obowiązków, listą zakupów i prezentami. W mojej kancelarii, jak Pan już zauważył, głównie pracują kobiety. W większości są to młode panie, mające małe lub dorastające dzieci. Z wielką odpowiedzialnością podchodzą do swoich obowiązków służbowych i rodzinnych.

Czytaj więcej...

DSC 1459Dwadzieścia pięć lat to dużo. W życiu człowieka, to okres w którym wiele się zmienia, pojawiają się nowe szanse i zagrożenia, plany na przyszłość . A jak jest z firmą? Jeśli przetrwa rok, to dużo, jeśli pięć lat- to sukces. Ćwierćwiecze istnienia, to niebywałe osiągnięcie. Takim evenementem jest Prywatna Lecznica Chirurgiczna Praxis w Koszalinie. Na początku października tego roku ta ceniona (nie tylko w Koszalinie i na Pomorzu) placówka medyczna wchodzi właśnie w 25 rok działalności. Ze skromnej lecznicy Praxis rozrósł się do rozmiarów małej kliniki, z własnym okazałym i rozpoznawalnym budynkiem zlokalizowanym w sąsiedztwie dworca PKP.

Czytaj więcej...

DSC02647aRozmowa z Agnieszką Serafinko, właścicielką Przedsiębiorstwa Surowców Wtórnych "Kędra" w Koszalinie.

- Jak zaczęła się Pani przygoda z tą dość specyficzną branżą, jaką jest skup surowców wtórnych?
- Wszystko zaczęło się od pomysłu Taty, rozpoczął działalność -to pamiętam dokładnie- w 1994 roku. Wcześniej pracował jako kierowca ciężarówki w koszalińskim PKSie. Wzięli z mamą kredyt hipoteczny na wszystko, co się dało i uruchomili punkt skupu butelek na przeciwko dworca PKS. Z czasem, w 1996roku firma przeniosła się pod obecny adres na ulicy Połczyńskiej w Koszalinie. Trzeba było zakupić odpowiednie maszyny samochody, zorganizować pracę, rodzice znów zaciągnęli kredyt. Tata wycofał się z pracy zawodowej w 2001r, firmę przejęłyśmy z siostrą, a ostatecznie prowadzę ją teraz ja. Nazwa przedsiębiorstwa pochodzi od nazwiska mojego Taty. I tak to się zaczęło.

Czytaj więcej...

dominosylwiazaorskaO tym, jak rozszerzyć ofertę biura rachunkowego i wyzwaniach stojących przed ksiegowością rozmawiamy z Sylwią Zaorską, właścicielem Biura Rachunkowego Domino.

- Co wspólnego ma nazwa "Domino" z księgowością i finansami?
- Nazwa Domino wiąże się przede wszystkim z imieniem mojego syna Dominika, którego zdrobniale nazywamy Domino. Chciałam, by nazwa czymś się wyróżniała a nie była związana i kojarzona wyłącznie z księgowością, jak inne nazwy: Zero, Minus, Plus, Saldo. Domino to rodzaj gry, gdzie elementy muszą do siebie pasować, a tak właśnie jest w księgowości.

- Co dokładnie wchodzi w zakres oferty Pani firmy? Bo chyba nie tylko księgowość w tradycyjnym tego słowa znaczeniu?
- Moja firma jest partnerem z wieloletnim doświadczeniem dla dużych, średnich oraz małych firm. Wspieramy każdego klienta w budowaniu jego wiarygodności. Zapewniamy fachową i kompleksową obsługę gwarantując pełną poufność i dyskrecję. Współpracujemy z klientami z województwa zachodniopomorskiego.

Czytaj więcej...

skupsurowcow1Rozmowa z Agnieszką Serafinko, właścicielem Przedsiębiorstwa Surowców Wtórnych "Kędra" w Koszalinie.
- Czym dokładnie zajmuje się Pani firma?
- Oferujemy profesjonalne i kompleksowe usługi z zakresu odzysku odpadów i recyklingu. Zajmujemy się skupem makulatury, folii , styropianu, plastiku, puszek i innych tworzyw sztucznych. Zajmujemy się także świadczeniem porad z zakresu gospodarowania odpadami. Przyjmujemy zlecenia od klientów indywidualnych, firm  i instytucji, z którymi współpracujemy.
- To szeroka oferta usług. Ale załóżmy , że ktoś sprzedaje wam na przykład kilkanaście kilogramów tworzyw sztucznych. Co dalej dzieje się ze skupowanymi przez Pani firmę surowcami wtórnymi?

Czytaj więcej...

edytaslupczewskadermalogicaEdyta Słupczewska od wielu lat z powodzeniem prowadzi renomowany Instytut Kosmetologii i Medycyny Estetycznej Dermalogica w Koszalinie. Rozmawiamy z nią o tym, co oznacza być piękną kobietą latem i czym jest kobiece piękno.

- Przed nami czas urlopów i wakacyjnych wyjazdów. Jak kobieta może jeszcze bardziej zadbać o siebie latem?
- Każda kobieta marzy o promiennej, zdrowej i nawilżonej cerze, latem dodatkowo muśniętej delikatną opalenizną. Jednak za tą uwielbianą przez nas porą roku kryje się szereg niebezpieczeństw, na które narażona jest skóra twarzy i całego ciała. Ekspozycja na słońce bowiem z jednej strony jest zbawienna, z drugiej szkodliwa dla naszego organizmu. Jeśli chcemy wyglądać pięknie latem, powinniśmy pamiętać o kilku zasadach. Najważniejszym aspektem letniej pielęgnacji skóry jest jej ochrona przed szkodliwym promieniowaniem. Promieniowanie słoneczne jest jednym z głównych czynników sprzyjających przedwczesnemu starzeniu się, nie wspominając już o zmarszczkach i przebarwieniach.

Czytaj więcej...

PiotrHuzarPrezesKIPHKoszalińska Izba Przemysłowo - Handlowa od 2002 roku organizuje konkurs o nazwie „Koszaliński Denar”. O tym, do kogo jest on skierowany i jakie są jego główne założenia,  opowiada nam Prezes Izby – Piotr Huzar. 

- Trwa XVII edycja konkursu „Koszaliński Denar”. Jaka jest główna idea tego przedsięwzięcia?

- Główną idea konkursu jest popularyzacja etycznych wzorców przedsiębiorcy, który dba o rozwój własnej firmy, pracowników i uczciwego rynku lokalnego. Stwarza tym samym podwaliny dla rozwoju społeczności lokalnej i rozwoju gospodarczego regionu. Nagroda “Koszaliński Denar” jest formą uznania i podziękowania dla przedsiębiorców, którzy dzięki zaangażowaniu i pracy budują nie tylko własne przedsiębiorstwa, ale również współtworzą wizerunek gospodarczy naszego regionu w kraju i poza jego granicami.

Czytaj więcej...


Archiwum artykułów

Dodaj Temat

 baner balticinfo ogród bisss

 

upiotra1ab

 

ekosunreklama1ab

 

 

PRAXISreklamalogo

 

 

reklamamchecinski1

 

 

 

e.sztorc.banner

 60208012 564757417383023 1691945960453701632 n

 

 

210x180 Baner imprezy integracyjne

 

 



 

 

 

 
 
 
 
MAPA STRON I II
stat4u