Kobiety lubią zakupy. Lubią niepowtarzalne gadżety, najlepiej w niecodziennych kolorach. Coś wyjątkowego, tylko dla nich, coś, czym mogłyby się pochwalić przed koleżanką mówiąc: " Popatrz, jakie fajne!". Sprzedawcy z sieci sklepów LEO, oferujących gadżety do telefonów komórkowych, wiedzą co doradzić kobiecie.
Etui do telefonu komórkowego to dla mężczyzny sprawa prosta i oczywista. Ma być wygodne, funkcjonalne i ewentualnie- z jakimś małym bajerem, typu logo ulubionej marki.
Oferta etui na telefony dla pań jest jednak o wiele bardziej szeroka.- Akcesoria dla pań, które oferujemy są stylowe. Panie chcą, by ich telefony ładnie wyglądały, odzwierciedlały charakter właścicielki- wyjaśnia Monika Szmid, opiekun klienta w salonie LEO,zajmująca się także sprzedażą internetową i prowadzeniem kont na portalach społecznościowych.- Dlatego oferujemy nowoczesny design silikonowych futerałów w kolorach imonki, różnych odcieniach różu, mięty i innej kolorystyce. Szczególnym zainteresowaniem klientek cieszą się produkty marki Ringke, która jest nowością na rynku, oraz marki takie jak: Guess, Moshi, Puro.
Ciekawym rozwiązaniem jest drewniane etui SmarWoods. Co do telefonów komórkowych, to poleciłabym paniom najnowszego Samsunga S-6, lub telefon Sony.
Pani Monika przygodę z LEO zaczęła dwa lata temu. Jak sama twierdzi, oprócz stylu pracy i atmosfery, ważne było dla niej to, że zatrudnienie odbywa się wyłącznie na zasadzie umowy o pracę. Ponieważ przy zakupach i doradztwie kobieta łatwiej zrozumie kobietę, pań w sieci salonów LEO pracuje aż sześć. - Doradzać paniom bywa trudno, bo zdarzają się kobiety sentymentalne, szukające produktu, który kiedyś już posiadały i który spełnił ich oczekiwania. Z drugiej strony, są też kobiety nie do końca zdecydowane co do konkretnego zakupu i tu osoba tej samej płci,ale po drugiejstronie lady, świetnie się sprawdza- wyjaśnia Arkadiusz Klimczak, właściciel firmy LEO.
Jak podkreśla szef firmy, wszyscy pracownicy starają się tworzyć jedną rodzinę, pomagając sobie w pracy, ale też panowie dbają o pracujące tam panie. Dlatego w dniu 8 marca są prezenty i życzenia. - Czasem wykorzystujemy naszych kolegów z pracy, by pomogli nam przy przenoszeniu kartonów, czy zrobili kawę- śmieje się pani Monika- Ale generalnie pracuje się nam razem super.
Co nie oznacza, że kobieta zajmująca się sprzedażą, nie powinna się cały czas dokształcać. Rynek telefonów i akcesoriów stale sie rozwija i dobry sprzedawca musi być na bieżąco, by fachowo i sprawnie doradzić, czy pomóc rozwiązać problem.
Czy więc kobiety mają wrodzoną predyspozycję do sprzedaży? Według zapewnień Arkadiusza Klimowicza, tak. - Mają pogodne usposobienie, chęć do kontaktów z ludźmi, pewność siebie i dysponują wiedzą na dany temat. - podsumowuje.
LEO wzbogaci się niebawem o nowe lokalizacje, co oznacza zapewne więcej sympatycznych pań, doradzających fachowo klientom.
Tomasz Wojciechowski